شرکت تایوانی ون چیوان در سال ۱۹۷۲ (بیش از ۴۰ سال پیش) و توسط آقای لین چین تأسیس شد. ون چیوان یک شرکت خانوادگی است و اکنون از سوی نسل دوم خانواده لین اداره می گردد. این شرکت بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ماشین آلات اتوماتیک سلفون کشی دو منظوره (چسبی و حرارتی) و همچنین ماشین آلات ورنی زنی سیلندری دو منظوره (یووی و پایه آب) جهان شناخته می شود.

این ماشین ها با بهره گیری از فنآوری چاپ فلکسو امکان استفاده از لاستیک سیلندر و پلیت های ژلاتینی برای ورنی زنی تخت یا موضعی را دارند. بکارگیری این فنآوری و استفاده از نوردهای آنیلوکس در کنار سیستم محفظه بسته تیغه ای (Chambered Doctor Blade) علاوه بر دستیابی به یک فرآیند ورنی زنی دقیق و یکنواخت، نقش تعیین کننده ای نیز در کاهش و کنترل قابل ملاحظه مصرف ورنی دارد. در عین حال این ماشین ها می توانند از ورنی های یووی در کنار لامپ های یووی و ورنی های پایه آب در کنار خشک کن های IR نیز استفاده نمایند. تجهیز ماشین به سیستم های تغذیه و تحویل بدون وقفه نیز جزء امکانات انتخابی این ماشین هاست. علاوه بر آن، این ماشین های امکان کار با گستره ای از ورق های چاپی از ۱۰۰ تا ۵۰۰ گرم را نیز دارا هستند و در دو سایز با مدل زیر قابل ارائه می باشند:

شرکت صفر تا صد تجارت ایرانیان بعنوان نماینده انحصاری شرکت ون چیوان در ایران مفتخر است که در طی مدت نمایندگی خود موفق به فروش ماشین های سلفون کش و ورنی زنی این شرکت به برخی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه های چاپی و خدمات پس از چاپ ایران گشته است.